(((منتدي ملك الاحساس ــ مـــحـــمـــــود نـــــاصــــــر)))
مرحبا بك زائرنا الكريم إذا كانت هذه أول مرة لك فى منتدانا الغالى ملك الاحساس

نتشرف بدعوة سيادتك للإنضمام فى منتدي مـاـك الاحـسـاس

أو إذا كنت عضو من أعضاء ملك الإحساس تفضل بتسجيل الدخول

مـع تـحـيـاتـى مــحــمــود نــاصــر

مرحبا بك زائرنا الكريم إذا كانت هذه أول مرة لك فى منتدانا الغالى ملك الاحساس

نتشرف بدعوة سيادتك للإنضمام فى منتدي مـاـك الاحـسـاس

أو إذا كنت عضو من أعضاء ملك الإحساس تفضل بتسجيل الدخول

مـع تـحـيـاتـى مــحــمــود نــاصــر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

((( مـــحـــمـــــود نـــــاصــــــر)))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مطلوب مشرفين على جميع أقسام المنتدى من يرغب بالإنضمام يسجل فورا مع تحياتى مدير المنتدى محمود ناصر ملك الإحساس
قـل للأحبـة كيـف أنعـم بعدكـم =وأنـا المسافـر والقلـب مقيـم.... مع تحيا تي انا (ملك الاحساس) يعني حب كل الناس

وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه

كاتب الموضوعرسالة
محمود ناصر
Admin
محمود ناصر

وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه Empty
مُساهمةموضوع: وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه   وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه Icon_minitimeالسبت مايو 12, 2012 10:17 pm

وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه 4755.imgcache
وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه 13352110707878
بتتكلمى وانتى نايمه؟
او بتعرفى حد بيتكلم وهو نايم
انا عندى اخويا كل يوم وهو نايم اول مايتقلب بس على السرير الاقيه بيحكى بقه اللى حصل طول اليوم وبيتكلم كأنه بيتكلم مع حد
مره زمان لما كان فى المدرسه كان وراه الصبح امتحان عربى
لاقيته وهو نايم بيقول
عكس بطىء......سرعه وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه Mood1

ومره انا كنت نايمه ومتفهموش كنت بحلم بأيه الحقيقه هموت واعرف المهم ماما صحتنى عشان اروح الدرس لاقيت نفسى بجرى على الساعه المتعلقه فى الصاله عندنا وعماله ادب عليها واعييييييط واقولهم انا عايزه العقرب عايزه العقررررررب وماما تقول لى عقرب ايه يابت وانا اعييييييط وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه Mood12 واختى فضلت تضحك عليا لحد مافوقت وانا مش فاهمه انا كنت عايزه العقرب ومحموقه قوى كده ليهوانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه Mood1وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه Mood1

مره كمان كان فى واحده صاحبه اختى ايام الثانويه بقه كان برضو وراها امتحان عربى
المهم دخلت تنام شويه فجأه لاقوها بتجرى على البلكونه
راح باباها سألها رايحه فين يا سوسو قالت له رايحه بيت الشعر وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه SFun_cheerleader2 ههههههههههههههههه
يلا بقه كل واحده عندها مواقف لناس عامله نفسها نايمه تيجى تضحكنا معاها
ومتنسوش التقييييييييييييييييم

ولو عجبكوا الموضوع ياريت تدعولى بالنجاح وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه SCh_pray

وانا عامله نفسى ناااايمه ...حد بيتكلم وهو نايم؟ تعالوا اضحكوا شويه 4755.imgcache

https://nocoment.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» على ارض الحصريات مهرجان نفسى فى رئيس مايك مان فيجو/ فيفتى / السادات